maanantai 6. heinäkuuta 2015

Älä pelkää!



Nuo kädet, joissa naulan jäljet

yhä nähdä voin,
mulle vapauden ja anteeksannon
täydellisen toi.
Nuo jalat, jotka jaksaneet ei kantaa ristiä,
luokseni ne nyt kiirehtien tuo iloviestiä.

Älä pelkää, älä pelkää!
Nosta pääsi, lapseni,
älä pelkää!
Olen aina luonasi,
pidän kiinni tiukasti.
Älä käännä mulle selkää,
ethän pelkää.
Minä pysyn sinussa
ja sinä pysyt minussa.
Täydellinen rakkaus
karkoittaa pelon.
Älä pelkää, älä pelkää,
älä pelkää, älä pelkää!

Nuo silmät, joiden lempeyttä
verrata ei voi
niihin katseisiin ja lupauksiin,
jotka maailma loi.
Tuo sydän, joka sykkii silkkaa
rakkautta vaan,
puolestani oli silloin valmis
ristinkuolemaan.

Kun yhden kerran maistaa saa
rakkautta Jumalan,
sen rinnalla muu kalpenee,
ei ole vertaistaan.
Tää rakkaus saa rakastamaan
myöskin veljeään.
Anteeksiantamuksen seuraukset
elämässäin nään.

Älä pelkää, älä pelkää!
Nosta pääsi, lapseni,
älä pelkää!
Olen aina luonasi,
pidän kiinni tiukasti.
Älä käännä mulle selkää,
ethän pelkää.
Minä pysyn sinussa
ja sinä pysyt minussa.
Täydellinen rakkaus
karkoittaa pelon.
Älä pelkää, älä pelkää,
älä pelkää, älä pelkää!

                              Päivi Tinell


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti