sunnuntai 27. syyskuuta 2015

Herra, tuntuu hyvältä tietää

Herra, tuntuu hyvältä tietää, 
kodin mulle tehnyt oot.
Oot valmistanut sijaa siellä, 
missä ilo ja rauha on.
Sinne pian jo tahdon tulla,
valmis olen lähtemään,
vaikka aikaani en vielä tiedä.
Milloin Sinut pääsen näkemään?

Hetken vielä täällä,

hetken vielä vaellan.
Lauluillani, Herra, Sinua julistan.
Tietäen, on koti luona rakkaan Jumalan.
Sieltä olen tullut,
sinne jälleen palajan.



















Lupaukses, Herra, täysin täyttänyt Sä oot.
Minulta ei mitään puutu, 
on armo ollut rajaton.
Sitä, Herra, vielä pyydän,
että oikein ajan käyttäisin,
joka päivän ottaisin vastaan
aina kiitollisin sydämin.

Hetken vielä täällä,

hetken vielä vaellan.
Lauluillani, Herra, Sinua julistan.
Tietäen, on koti luona rakkaan Jumalan.
Sieltä olen tullut,
sinne jälleen palajan.



























Kiitos ja kunnia Sinulle,
nyt ja ainiaan.

Hetken vielä täällä,
hetken vielä vaellan.
Lauluillani, Herra, Sinua julistan.
Tietäen, on koti luona rakkaan Jumalan.
Sieltä olen tullut,
sinne jälleen palajan.

                  Lauramaria

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti