sunnuntai 27. syyskuuta 2015

Käteni mä näin nostan ylöspäin

Musta joulukuu, mutta tänä vuonna, pitkästä aikaa minun joulukuuni on valoisa ja iloinen. Siitä kiitos!

Käteni mä näin nostan ylöspäin ja kiitän.
Lämpösi mä tunnen,
tunnen, että Sulle riitän.
Kukaan toinen ei kuule ääntäni, vain Sinä.
Tänään kuulen, kuinka kelpaan mä syntisenä,
sillä minut puhdistanut on puhdas veri.



























Luonasi kun näin kuljen eteenpäin ja kiitän.
Kasvosi mä nään,
tunnen, että Sulle riitän.
Kukaan toinen ei näe sisällein, vain Sinä.
Silti tunnen, kuinka kelpaan mä syntisenä.
sillä minut puhdistanut on puhdas veri.

Luoksesi mä jään,

milloinkaan en tahdo mennä.
Kaiken Sulta saan, 
kaiken, mikä tuo elämän.
Sanat eivät riitä,
sydämeni sen vain kertoo:
Sylissäsi näin kiittäen mä löydän levon.




                     


















                   Lauramaria

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti