sunnuntai 27. syyskuuta 2015

Rakkautesi sydämeeni uuden alun toi


















Olen oppinut vastaanottamaan
kaikenlaista murhetta.
Olen oppinut niissä tuntemaan
jo vähän luottamusta.
Tiedän, että vaikeudet kirkastavat Sinua
ja kaiken tämän keskelläkin rakastat minua!

Ja tämän kuiskauksen muutat

rukouksen lähteeksi.
Tämän kylmettyneen sydämen
teet eläväksi.
Tyhjyyden Sä täytät niin kuin Isä vain voi.
Rakkautesi sydämeeni
uuden alun toi.

Olen huomannut kaiken sortuvan,

mitä käsiini mä saan.
Silti kuulen Sinun äänäesi.
Sä kuiskaat: Lepää vaan!
Sinä tiedät polkuni, itse ohjaat kulkuni.
Arvokas oon tällainen, savea Jeesuksen.

Ja tämän kuiskauksen muutat
rukouksen lähteeksi.
Tämän kylmettyneen sydämen
teet eläväksi.
Tyhjyyden Sä täytät niin kuin Isä vain voi.
Rakkautesi sydämeeni
uuden alun toi.

                        Lauramaria



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti